ONZE VOORWAARDEN
ALGEMENE VOORWAARDEN
Algemeen
Haar & Zo, geregistreerd als handelsnaam onder KVK-nummer: 09145929, wordt in deze Algemene Voorwaarden aangeduid als verkoper. Wederpartij van de verkoper wordt in deze Algemene Voorwaarden aangeduid als klant.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle leveringen van diensten en goederen door of namens verkoper.
Betaling
Het volledige tarief dient direct in de salon te worden voldaan.
Bij sommige reserveringen geldt een aanbetaling, dit wordt van tevoren overlegd. Voor deze aanbetaling ontvangt u een email met bedrag en betaalgegevens. Betaling dient binnen de betalingstermijn voldaan te worden.
Wanneer de klant niet op tijd betaalt, zal de afspraak geannuleerd worden.
Wordt de afspraak niet op tijd (binnen 24 uur) geannuleerd, dan zal de aanbetaling niet terugbetaald worden.
Online agenda, annuleringen en afspraken
In ons online boekingsomgeving: ‘MijnSalon’ waar je zelf jouw afspraken kunt beheren, zit ook het ‘NO-SHOW’ systeem verwerkt. Een No-Show is een klant die, onaangekondigd, geen gebruik heeft gemaakt van zijn/haar gereserveerde afspraak.
Vóór 24 uur voor behandeling: géén kosten
Klanten kunnen tot minimaal 24 uur van tevoren gratis annuleren. In hun account in MijnSalon kunnen zij tot 48 uur van tevoren zelf hun afspraak verzetten, en anders altijd (!) telefonisch. Hiervoor wordt niets in rekening gebracht.
Binnen 24 uur voor behandeling: kosten 50%
Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur annuleren, zonder geldige reden, wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. Dit kan dan alleen telefonisch (na sluitingstijd via mail: salon@kapsalonhaarenzo.nl)
Niet gekomen of te laat: kosten 100%
Klanten die niet op hun afspraak verschijnen of te laat zijn, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. Het No-Show systeem zal dit automatisch herkennen en bijhouden wie wel of wie niet verschijnt op zijn of haar ingeplande afspraak.
Afspraakherinnering via email
Je ontvangt 24 uur voor jouw afspraak een afspraakherinnering via email. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze email is een extra geheugensteun. Je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak! Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan telefonisch contact met ons op of kijk in je account van MijnSalon.
Behandeling/Prijzen
Indien de klant met een voorbeeldfoto komt, dient dit slechts ter indicatie.
Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw.
Onze prijzen zijn “vanaf” prijzen en kunnen dus aangepast worden indien er speciale wensen zijn.
Garantie
De klant heeft twee weken garantie op onze behandelingen. Deze garantie vervalt indien:
-
- Klant de haren heeft laten behandelen bij een andere kapsalon.
-
- Klant de haren zelf heeft geknipt of veranderd van kleur.
-
- Klant andere producten gebruikt dan die zijn geadviseerd.
-
- Klant de producten niet volgens gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
-
- Klant heeft gezwommen in zee- en/of chloorwater.
Aansprakelijkheid
Haar & Zo is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook.
Klacht
Klachten dienen binnen twee weken kenbaar gemaakt te worden bij Haar & Zo. Dit dient telefonisch te gebeuren. Haar & Zo biedt de klant, indien enigszins mogelijk, binnen één week een oplossing.
Haar & Zo is niet verplicht om de klant geld terug te geven.
Diefstal
Haar & Zo zal bij diefstal te allen tijde aangifte doen bij de politie.
Veranderingen
Deze Algemene Voorwaarden kunnen veranderen. Het is daarom raadzaam om deze verklaring regelmatig te raadplegen.