Site Logotype
Uncategorized

Nieuwsbrief zomer

We zijn alweer aan het begin van hopelijk een mooie zomer. De tijd van vakanties, mooi weer, lekker buiten leven en misschien wel een Wereldkampioenschap…
Ook bij ons is de vakantietijd al een beetje aangebroken en is de eerste collega al lekker op vakantie. Vandaar dat we weer even van ons laten horen met een aantal belangrijke punten:

  • VAKANTIES
    Zoals je van ons gewend bent, zullen wij de hele zomer open blijven. We gaan allemaal om de beurt op vakantie, maar dat betekent wel dat de bezetting wat minder is.
    Plan daarom op tijd je afspraak in!
  • NO SHOW BELEID
    We hebben het in onze vorige mail al genoemd, maar nogmaals willen we je graag wijzen op ons no show beleid. Het komt nog regelmatig voor dat afspraken niet worden nagekomen en wij daar inmiddels helaas op moeten “handhaven”. Dit geeft soms discussie en dat vinden wij heel vervelend. Het kost ons echt serieus veel geld. Ons systeem stuurt afspraakbevestigingen en -herinneringen, waardoor wij er alles aan doen om je te helpen je afspraak na te komen.
    Laat het even weten als je geen mails ontvangt, dan passen we dit graag voor je aan.
    We hopen op begrip!
  • PRIJSAANPASSING PER 1 JULI
    Gezien de recente (verdiende!) loonsverhogingen en andere kostenstijgingen, zijn wij helaas genoodzaakt onze prijzen aan te passen. Zo kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening en producten blijven waarborgen. De nieuwe prijzen zullen vanaf nu op onze website te vinden zijn, onder het kopje “nieuws”.
  • ONS TEAM
    Ons mooie team heeft er inmiddels een vaste kracht bij: Iris heeft haar opleiding tot Salonmanager met (zeer) goed gevolg afgerond en is ook bij ons in vaste dienst gekomen. Daar zijn wij heel blij mee!
    Onze stagiaire Mila heeft haar schooljaar er bij ons ook alweer op zitten en zal vanaf volgend schooljaar bij een andere salon haar stage gaan vervolgen. Mila, wij wensen jou veel succes met je opleiding!
    Dan hebben we nog een ander leuk nieuwtje: Desirée zal op 1 november aanstaande 35 jaar in dienst zijn bij Haar & Zo . Gefeliciteerd alvast met dit mooie jubileum Dees!
  • 12,5 JAAR HAAR & ZO
    Op 1 november is Haar & Zo 12,5 jaar in handen van Ilona en haar mooie team. Dit mag best genoemd worden, want we doen dit natuurlijk al jaren samen met veel plezier. Hopelijk nog vele jaren erbij!
    Om dit te vieren gaan we van 16 t/m 20 september weer een paar dagen naar Spanje. We hebben er nu al heel veel zin in!

Wij wensen je een mooie zomer en zien je graag weer bij ons in de salon!

Veel liefs,

Team Haar & Zo
Ilona, Desirée, Naomi, Rosanne, Mayke en Iris

Share